Detta är Molly Sandén

 
Hon har suttit på en servering och en bild är tagen. Inget större fel på den tycker jag, snygga donnor:
 
 
Men det blev enligt Expressen ett liv och kiv. Jag vet inte ens vem Molly är ej mindre hennes polare. Men vad i hela fridens namn kan nu ha upprört delar av svenska folket. Jag var tvungen att klicka och läsa. Och herregud vad hemskt:
 
 
Det är inte så att hon röker på bilden ens, det ligger ett paket cigg på bordet och tillika en tändare. Sånt får tydligen folk att ilskna till. Det krävs inte mycket nu för tiden för att snabbt fålla in sig bland dummerjönsarna.
 
Nu är det bara att hoppas att de som ilsknade till inte sysslar med godis, mjölk, alkohol eller annat onyttigt. För i så fall skall de kölhalas.
 
Jag får rappa på ut i trädgården för att få luft. Livsluft. Jag tar med mig en wiskey och en cigarr av kubanskt märke. In i dimman är tanken. Men inga chips, inget godis utan enbart produkter från naturen. Lätt bearbetade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0