Kanske vad som behövs

 
Anna Dahlberg skriver klokt men jag saknar något. Och jag finner behovet av omrörning stort. Jag stöder Brexit och Trump. Inte så mycket för att jag älskar vare sig utträdet ur EU eller för att jag är Trump-kramare. Jag gör det för att allt är bättre än nuvarande maktstrukturer. EU lyssnar inte på medborgarna (och medger det), amerikanarna har problem i sina kärnfrågor och ingen gör något.
 
Sen lyckas Anna helt bortse från vårt stora problem, som vare sig USA eller EU tar i, islams framfart. Stöttade av EU, till viss del av USA och definitivt av Sverige. Den som vill göra motstånd mot dylikt bakomsträvande stöttar jag alltid.
 
Och allvarligt talat Anna, vad i hela fridens namn har EU gjort för gott. Kom inte dragandes med "fred i Europa" bara, för större osämja och bråk, utan vapen, har väl aldrig skådats.
 
Expressen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0