Gäsp 1 och gäsp 2

 
När stassministern uttalade sig förr kunde man lätt bli förbannad. Men numera framkallar hans floskler på sin höjd en gäspning. Så många ord och ingen handling. Alls. Ooops, där hade jag fel, han handlar:
 
 
Han tycks tro att man måste deltaga i Pride-marschen för att visa att man accepterar homosexuella och andra. Gäspning 2 är ett faktum.
 
Arma land.
 
För övrigt har jag börjat röra mig ute igen. Har haft en liten paus eftersom intet nytt skett i Malmö. Det ser inte bra ut. Nu knallar jag runt i Lomma, Vellinge med flera ytterområden. De fina platserna. Kvällstid. I Lomma plundras dammarna på karpar. Servicebilar slås sänder, grejer stjäls. Bulgariska  bilskyltar iakttagna.
 
Men Löfven bryr sig nog inte om sånt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0