Kan svensken vakna nu, kanske?

 
Den som är intresserad av kräftor, vem är inte det, måste läsa detta från den ende politiker jag har något som helst förtroende för (men bara lite). Sen kan ni komma med ert försvar för EU om ni över huvud taget har något.
 
Hanif Bali är förresten en annan som jag har förtroende för.
 
Ge er på kräfsen — då är det ta mig tusan allvar. Jag är dock rädd för att det inte blir riktigt full fart förrän man hoppar på surströmmingen. En vedervärdig historia (strömmingen) men i svenska folkdjupet ytterst djupt planterad tradition.
 
Hur många år måste det gå innan man fattar att EU är ett under av överreglingsorganisation.
 
Expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0