Jag Twittrar och lär mig

 
Jag kommenterade någon som tyckte att "kidnappningen" av en kvinna i Foteviken (Skåne) var ganska okey. Det är en vikingaby som har lite skådespel för sig. De brukar kidnappa folk på vikingavis och en kvinna i publiken blev tillfrågad om hon ville vara med. Hon sa ja. Efteråt tyckte hon att hon blivit kränkt.
 
Arnstad hade en, som vanligt hetsig kommentar. Lite over the top. Min kommentar ser du ovan.
 
Det small till direkt:
 
 
Fan, jag har ju inte varit på Twitter i mer än en vecka och så blir man blockad av mannen med syrabadsmördarblicken.
 
Men sonen kan. Det är så här det fungerar. Man blockar hej vilt alla oliktänkande och om man inte gillar kommentarer. Vissa skall säkert blockas men då skall det till lite grövre "brott" tycker jag.
 
Sen sitter man och gottar sig med alla som tycker lika och faller då i fällan att tro att alla gillar vad man står för.
 
Inte konstigt att Sverige ser ut som det gör. Alla kramar alla som gillar lika.
 
Herremilde.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0