Jag får inte ihop det

 
Om man går på koncert och som polisen säger "blir penetrerad bakifrån" och alltihopa sker med mängder av folk runtomkring, hur är det då möjligt att ingen ser och ingriper. Den drabbade lär inte stå still och tyst precis. Det får mig att tro att det måste varit flera som deltog. En skyddande ring kring offret skulle kunna möjliggöra handlandet.
 
I så fall var det många svinpälsar på plats. För det kan väl inte vara så att killar och tjejer såg men gjorde inget?
 
Hur som, jag får inte riktigt kläm på hur det här gått till.
 
En sak är klar, några armband hade inte hjälpt.
 
Jag är mer än lovligt trött på detta tafsande och våldförande. De som ser måste ta i med hårdhandskarna. Hade det varit förr hade jag dragit till med — var en man för fan. Nu kan man inte det för då kommer Zara farande med sitt hat. Hennes syn på killar gör att om man varit där och sopat till asen så hade man som man blivit anklagad för typiskt manligt övervåld.
 
Det blir lite moment 22.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, det fattar du väl, har man rikspolischefens armband på sig så är du dödens om du ens tänker tanken...Nå du, det som behövs är att några förbannade föräldrar hänger med på eventen, ser vad som händer och förvandlar förövarna till plöstliga kvinnor. Det är inte längre så stor åldersskillnad längre, inte som förr, visst föräldrar kan vara pinsamma men man kan åka till roskilde med hela gänget idag, det finns faktiskt lite respekt kvar för oss som gjorde roskilde möjligt.

2016-07-01 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0