Det talas sällan om detta

 
Jag har funderat mycket över detta. Unga friska (nåja) män drar iväg och lämnar kvinnor och barn vind för våg. Hyggligt. Jag undrar hur samhället sett ut här hemma om det kommit 80 % kvinnor och barn istället för män med härskarattityd. Kvinnor som helt plötsligt skulle betraktas som människor med samma rättigheter som män.
 
Det kanske till och med skulle gått riktigt bra. Inte bra kanske, men åtskilligt mycket bättre än nu.
 
En närstående hjälper lite barn med läxor och det svenska samhället. Denne närstående gör ett gott jobb men vi kommer aldrig riktigt överens i grundfrågan. Men allt var så puttenuttigt och fint och jag var en dj...la typ (vi är vänner men ändå).
 
Tills härförleden. Flickan i familjen fick rejält med däng av pappan (hon ville inte ha slöjan på). Min närstående undrade — vad göra? Polisanmälan och/eller socialen blev svaret. Men det är synd om familjen kom det då. Sanningens ögonblick hade kommit.
 
Fadern (och den skvallrande modern) är nu polisanmälda. Verkligheten smyger sig på.

Kommentarer
Postat av: Anti-tokfeministen

Helt enkelt för att dom som kommer är "flyttingar" och inte "flyktingar". Flyttingar som i allt för många fall kommer för kolonisera oss med islam.

2016-07-03 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0