Det här slutar inte bra

 
Diktatorn vevar på. Medlem i Nato är de också. Jag hoppas världens tystnad beror på att de sitter och tänker på hur de skall agera. Från svensk horisont blir det en extra stor fråga. Löfven och hans pajasregering kan inte beskyllas för att kunna tänka.
 
Det är rörigt nu. Brexit, Turkiet, islams terrorframfart, ett i övrigt delat Europa, USA i val, det blir till att använda skallen. Var är ryssen i sammanhanget?
 
Härhemma har vi tappat kontrollen mer eller mindre totalt. Jag tänker främst på polisen och annat i hårdvarudisken. Om de falerar så är vi skyddslösa. I mjukvarudisken blir det allt mindre att plocka. Sjukvården som jag tack vare mina gamla tanter ser mycket av är riktigt tom på innehåll.
 
Hårda tider stundar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Undrar om inte Erdogan i själva verket vill bli av med alla akademiker, för då blir det så mycket lättare för honom att genomföra sin islamistiska stat. Förbud att resa = alla gör allt för att ge sig iväg.

2016-07-20 @ 21:28:06
URL: http://www.store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0