Äntligen!

 
Alice vägrar ta debatten med folk som avsiktligt misstolkar och omtolkar vad som sägs. Det gör hon rätt i och fler kloka borde följa efter.
 
UPPDATERING:
 
Ovanstående var ett gammalt inlägg (2014). Tack Joacim för påpekandet. Slarvigt av mig. Inget har dock blivit bättra så nedanstående text kan fortfarande gälla.
 
Jag har följt Twitter nu ett tag. Nu är Twitter inget diskussionsforum utan ett snabbtyckarforum på 140 tecken. Det som står helt klart är att just vänstern gillar det formatet. De gillar att inte behöva uttrycka sig lite mer analyserande och fördjupande. De fullkomligt älskar slagordsdebatter.
 
När man följer olika flöden på kvitteriet så står det dessutom fullständigt klart att vänsterfolk är djupt oanständiga. De kör sin gamla skåpmat och är dessutom, trots årstiden, insnöade i en omfattning som normala människor inte skulle tro möjlig.
 
Jag hoppas Alice söker sig till fora där debatten leds av folk som kan leda debatter och där deltagarna har någon form av vilja att föra debatten framåt. Ali är inte en sådan. Han är dessutom osedvanligt trögtänkt.
 
Tyvärr så tror jag inte Alice finner dessa fora i Sverige. De finns helt enkelt inte. Närmaste land där det börjar närma sig vettighet är Danmark.
 

Kommentarer
Postat av: Joacim

Är inte denna ett par år gammal eller varför fick jag en plötslig deja vu-känsla?

2016-07-30 @ 12:20:07
Postat av: Ipse Cogita!

Joacim:
Jomenviss. Juli 2014. Jag skall omedelbart slå mig på fingrarna och skriva in fadäsen på inlägget. Jag kör således själv med gammal skåpmat!
Tack och ursäkta slarvet.

2016-07-30 @ 13:47:57
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0