Sista sveket?

 
De här två och övriga mp:are i regeringen lär väl inte vara lika glada idag. MP, med landets högsta svansföring, startade med att besluta om gränskontroller i Sverige, idag hängde Danmark på och dominoeffekten kan bli att hela systemet ramlar ihop. Europa stänger. Det måste väl vara en av de största paradoxerna hittills på ett bra tag. De största förespråkarna för fullt öppna spjäll stänger hela konkarongen.
 
Allt för att sitta kvar vid makten. Det KAN INTE finnas en enda människa med hjärna som kan rösta på dessa fullfjädrade galningar.
 
Jag lägger mig inte alls i själva sakfrågan. Men jag ställer mig frågan — i vilka frågor har MP agerat och beslutat enligt deras framförda ståndpunkter inför valet.
 
Värst för mig är det totala sveket när det gäller övervakningsfrågan och deras imbecilla ljugande i klimatfrågan. De tror säkert fortfarande att Paris gav ett avtal. Det gjorde det inte.
 
Miljöpartiet, partiet som stängde Europa kanske blir framtidens slogan. Det skulle SD inte gilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0