I like it

 
Jag följer den amerikanska förberedande kampen inför deras viktiga val. Clinton är en avskyvärd kärring vars kännetecken är lögnerna. Om hon skulle bli president så blir det en ny Obama fast tiofallt värre. Trump verkar gå hem just nu för han säger det många vill höra. Men min kandidat? Nja, inte än i alla fall. Om han blir kandidat så kan hans framtoning ändras så man vet aldrig. Jag gillar Ted:
 
 
Åter till Trump. När han säger att Clintons starkt beväpnade livvakt skall avväpna sig för att visa att hon är konsekvent, man blir inte säker för att det finns vapen, så tror jag att många amerikanare nickar och instämmer. Det blir lite av — lev som du lär.
 
Jag finner det njutbart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0