Hon behöver nog lite riktig mat

SvT
 
Dickner är en blek och knepig typ. Hon har något emot griskött. Varför begriper inte jag men det har tydligen att göra med muslimer. "Vi har gjort det till en symbol för vad vi är – mot vad några andra är." Hon skriver så.
 
Om jag , vilket jag gör, äter griskött lite då och då så har jag gjort mig själv till en symbol. Oklart för vad.
 
Om Dicknerare är framtidens journalister så blir det till att se upp. Att hon har allvarlig näringsbrist är solklart. Inget nyttigt går till hjärnan. Mer dravel har väl ingen lyckats krysta fram de senaste veckan i alla fall.
 
Jag har under fredagen roat mig med att snurra runt på mängder av utländska medier av olika slag. Syftet var att se hur man ser på Sverige lite runtomkring på klotet.
 
Det skrivs så klart inte så där väldans mycket world wide, men det som står klargör för mig att vi måste betrakta landet vårt som fullständigt ur balans. Och styrt av renodlade idioter.
 
Arma land.
 
Idag kom det detta hos Breitbart:
 
 
Det sånt som det rapporteras mycket om. Och så Wallströmskan så klart. Där är det nog mindre farligt, hon är det ingen som tar på allvar; inte någonstans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0