Alla över en kam

 
Eller som jag hör ofta numera i den obildade delen av landet — alla över en kant. Nåväl, vi som har haft och har kritiska synpunkter på den huvudlösa politik som förs främst inom invandrarfrågan är nu klassade. Visserligen av en böna som inte uträttat mycket gott men ändå.
 
"Det vi ser just nu är ingen invandringskritisk opinion. Det är inga regeringskritiska grupper. Det är inte män som vill försvara kvinnor.
Det är ideologiskt drivna extremister. Det är nazister. Det är män som hatar kvinnor och invandrare.
Det är de som gillar våld och hatar demokrati.
De är fega uslingar."
 
Jag blev helt plötsligt nazist. Jag hatar kvinnor. Jag hatar många av mina vänner och min frisör. Jag gillar våld och jag hatar demokrati.
 
Om det inte vore för att bönan är sjuk i skallen så skulle jag nog bli förbenad. Men sjukt folk skall inte få rumla runt i frihet. De skall spärras in. I Monas fall för gott. Hon tillfrisknar aldrig.
 
Expressen

Kommentarer
Postat av: Karin

Räkna med en enorm aktivitet nu från sahlinskan när några "högerextremister" varit igång i Stockholm. De är ju hennes livssalt. Spelar ingen roll om de så bara är 5 stycken.
Men 500 IS-are eller 1000 "vänsterextremister" är inget att bry sig om.

2016-01-31 @ 20:01:21
URL: http://www.store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0