Som sagt var ...

... om man attackerar det civila samhällets beskyddare så är det väl gatans terrorism, gat-terrorism.
 
 
Då skall väl alla resurser sättas in för att leta upp dessa terrorister och de skall straffas långt hårdare än de skulle om skadegörelsen var av mera "normal" art. Fängelse? Ja. Hur länge? Tre år med där tillhörande uppfostran i västerländska seder och bruk, svenska språket, skolgång i alla vanliga ämnen och en allmän orientering om vilket land vi de facto är. Eller var.
 
Faran vid min typ av åtgärder är så klart att allt eskalerar. Men nu verkar det göra det ändå, det blir liasom inte bättre, åtminstone inte  med vår alltför undfallande attityd. Det verkar inte löna sig ett dugg att vara "god eller snäll". Och märk väl, har vi kontroll över skadade "flyktingar" under tre år med där tillhörande utbildning och bildning så kanske vi kan påverka några.
 
Jag bävar verkligen för sommarens intåg. Jag har dessutom en plan för hur jag skall agera längs Limhamns stränder. Unga arga män skall inte få härja fritt. Det är ett löfte.
 
Jag är inte ensam. Men jag agerar på eget bevåg, utan stöd. Jag är i grunden en solitär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0