Trump — kan det bli något bra kanske?

 
Jag var väl en av de få som tyckte att det var tämligen dumt att räkna ut Trump, speciellt som man hade Brexit i färskt minne. I min värld var det som så: jag hoppades VERKLIGEN på Brexit (och trodde), jag trodde på att Trump skulle vinna. Egentligen började det med valet hos oss 2014. Följt av en massa andra händelser med det gemensamt att opinionsundersökningarna helt enkelt mätte fel och fel saker.
 
Nu skall det bli mycket spännande att se vad som händer framöver med USA och världen. Jag har en känsla av att det på USA-fronten kommer att bli riktigt bra. Värre är det på hemmaplan.
 
Vi gör väl som så hösten 2018: var befinner sig USA då? Var har Sverige hamnat? Vinnare kommer att utses. Av mig.
 
PS. Jag vet svaret på detta också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0