Nu börjar det hetta till ordentligt i Italien också

 
Det är inte längre ett irritationsmoment. Det blir alldeles strax farligt som i krig. Om inte "riktigt" så lågintensivt inbördeskrigsliknande tillstånd. Det hade nog fan inte italienarna tänkts sig. De, som större delen av Europa, har helt enkelt inte tänkt alls. De som bara handlar utan att tänka efter har haft alltför stora framgångar hittills. Nu vill de alla dessutom att alla skall hjälpa till och även betala räkningen som de framkallat.
 
Dj...la typer. Inte ett uns hjälp från mig. Inte en spänn heller.
 
Jag tror jag skall sätta mig och räkna på hur mycket idioters handlande har kostat mig personligen. Hitta en schablon. Sen skall jag lura till mig exakt det beloppet på annat sätt från det offentliga. Eller:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0