Det tuffar till sig

 
I den lugnare delen av Malmö där jag bor börjar det hetta till. Nu är det inte helt ovanligt med händelser som den ovan.
 
För ett par veckor sedan small det i mitt närområde, så pass högt att jag fick gå ut och försöka ta reda på vad som hänt. Allt var dock lugnt.
 
22.10 i går kväll small det igen, modell jävla-smäll. Grannen kom inrusande minuterna efter, innan jag hann ut, och meddelade att min brevlåda sprängts.
 
Som tur var så hann svinen undan. Jag är inte tillräknelig om jag får tag på ligisterna.
 
Ny brevlåda nästa.
 
Polisen? Ingen vits men en anmälan skickas in idag för statistikens skull. Den som visar nedlagda ärenden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0