Någonting rör på sig — i Tyskland

 
Det är inte längre lugna gatan för Frau Merkel. I den här videon så buas hon ut. Är det början till något? Är det skit samma? Oavsett vad så skall vi nogsamt följa utvecklingen. När stora elefanter faller så brakar det rejält. Videon finns här.
 
Tillrättaläggande:
 
Galet, galet, galet. Fick ett påpekande från Erik:
 
"Om du läser kommentarerna under videon så är den från 2012. Och gäller ej immigration. Tyvärr."
 
Jag haver slarvat med faktakollen. Jag böjer mitt huvud (i skam). Raderar inte men korrigerar. Ursäkt? Faktiskt ingen, jag har plöjt på och kontrollen har varit dålig, urusel. Sorry.
 
Just saying ...

Kommentarer
Postat av: Erik

Om du läser kommentarerna under videon så är den från 2012. Och gäller ej immigration. Tyvärr.

2015-09-23 @ 21:34:52
Postat av: Ipse Cogita!

Erik:
Inge’ bra. Tack. Korrigerar omedelbart. Skulle nog inte skrivit efter min S.O.S.-sittning;-) En fadäs av mig, tack för korrigeringen.

2015-09-23 @ 21:46:55
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Erik

Tack för videon i alla fall. Det är ett läskigt skådespel hur de står där och klappar händerna och låtsas som det regnar de asen. De vill ha möjligheten att byta ut ljudet och är bara intresserade av vad TV-kamerorna plockar upp, inte vad folk faktiskt tycker eller vad de sjlva har gjort. Jag kom att tänka på Erich Honecker coh dylikt.

2015-09-23 @ 22:42:19
Postat av: Ipse Cogita!

Erik:
Men fel blev det. Dock tror jag att Frau Merkel kommer att få det lite svårt framöver.

2015-09-24 @ 00:00:54
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0