Jag blir knäpp och skjutglad

 
Hur i hela fridens namn kan man tro att IS:s skall välkomnas och integreras. De har förlorat sin värdighet skriver stollan — IS har aldrig haft någon värdighet. Punkt. Att vi exkluderar IS, de kloka av oss, beror på att de hugger huvudet av allt som kommer i deras väg. Punkt. De är renodlade barbarer. Punkt. Dylikt folk skall det inte lullas med, de skola jagas och spärras in med minimum av vatten och bröd. Punkt.
 
Om Arnstad är en renodlad stolle tillika agerande som mentalt sjuk, hur skall man då klassa Alexandraren? Obotligt psykiskt sjuk, stöttad av totalitärmedierna kunde kanske passa. Vilket så klart gör att just dessa mediers representanter borde hamna i celler madrasserade med mjuka väggar. Nej förresten, ingen vaddering alls vore bättre.
 
Ibland måste man bli lite Arnstadisk, Arnstad goes full Arnstad, och säga som det är: idioter som hyllar och försvara IS skall dras fram i ljuset, doppas i tjära, rullas i fjädrar och spottas på. Livstid i lämplig grotta, gärna kylig, vore lämpligt.
 
Så enkelt är det.
 
För övrigt är jag dj...ligt trött på de som försvarar terrorister och annat totalitärt folk. I debatten igår på både svensk och dansk tv blev det tydligt; danskarna vill försvara det danska och hjälpa till med invandringen, svenskarna vill stjälpa Sverige och låta andra ta över.
 
Min jägarexamen kommer närmare.
 
Läs gärna hur det finns upplagt för folk att asylshoppa lite. Du hittar det mesta här. Bra service vill jag lova.
 
Thoralf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0