Inte en moderat moderat

 
Det här en en moderat spoling. Han är dock inte moderat när han tar i så han kräks och säger följande på bloggen sin:
 
"I extraordinära situationer kan extraordinära åtgärder vara nödvändiga. Jag respekterar grundlagarna till punkt och pricka. Men [...] det som avpixlat gör, det hat och våld dom bedriver bör inte kunna gömmas bakom grundlagarna. Det är ett övergrepp och missbruk av yttrandefriheten. Det avpixlat gör bör kunna ses som olaga hot, och hets mot folkgrupp. Därför så bör enligt min mening avpixlat som sida stängas ner, för Sveriges bästa."
 
Att han skulle respektera någon lag alls tror jag inte, bara sådana han själv gillar. Han är en av de där supertotalitära människorna som man verkligen bör hålla ögonen på. Yttrandefriheten skall vara total. Han verkar inte riktigt hänga med heller. Totalitärt folk har för vana att i sina inledande meningar bekänna sig till något klokt och vettigt och sen alltid dra till med men ...
 
Nu kan man nog lägga den här stollen i facket för unga och mindre vetande. Men M:s ledning borde kanske ta ett snack med eländet. Det brukar ju alla rekommendera SD:s ledning när någon SD-are är ute och snurrar på klacken.
 
För övrigt är det nog lite tvärtom. Att idag inte läsa Avpixlat, Fria Tider med flera måste anses vara urbota dumt. Om man inte följer med på dessa fora så lär man bli tämligen insnöad och risken är att man går omkring och tror att Mona Sahlin och Aftonbladet är sanningssägare.
 
Jag har bland mycket annat läst bibeln, koranen och Mein Kampf vilket inte torde göra mig till en kristen muslimsk nazist. Förutom i Alexander Bengtssons värld så klart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0