Dö i frid? Glöm det!

 
Så var det med den lilla saken. I texten står lite som det finns anledning att kommentera. 1) Palliativt betyder att man skall dö, vandra vidare med all den ångest det innebär. 2) Lokalerna är utdömda, för de döende. 3) 40 "barn" skall in och 4) lokalerna skall nu renoveras. Inte för de gamla och döende (de är ju redan förbrukade) utan för de anländande "barnen". 5) Helt plötsligt passar alltså lokaler som är utdömda.
 
Jag börjar inse att när jag skall klämma upp min nya, stora, Friggebod till våren så behöver jag inte fråga grannar eller annat löst folk om lov. Jag sätter den var jag vill. Jag kan säkert bygga ett 2,10 meter högt staket också.
 
Alltid något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0