Jag tror inte det räcker

 
Breitbart följer, bland flera, den svenska invandrardebatten på nära håll. De har stora rubriker lite då och då också. Mig veterligen har det inte varit något större hallaballo i svenska medier om att minst 14.000 okända personer lullar runt i Sverige. Jag tror det är betydligt fler efter att ha hört efter hos mina kontakter inom polisen. Utan att veta hör jag siffror på det dubbla och dessutom: hur många med avslag utvisas?
 
Det skulle bildligt sett innebära att hela Arvika är på drift, under jord.
 
Vad dessa gör, hur de får sin försörjning vet inte jag; någon skatt från det hållet är dock inte att räkna med.
 
Landet ordning och reda är nu definitivt försvunnet. Nu styrs landet av julglöggsfulla höns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0