Något måste vara galet

 
När konstnärer kastas i fängelse så är steget inte långt till att andra som yttrar sig också kommer att gå samma väg. Vägen är utstakad. Politiker och medierna dricker skumpa. Landet är inte längre på glid — det ligger på botten. Från denna bottenpunkt skriker samma människor om hur illa det är ställt i andra länder gällande yttrandefriheten.
 
Jag får svårare och svårare att leva här. Allt skall regleras uppifrån av folk som inte vet hur vardagen ser ut för de flesta människor. Vi får inte ens sköta våra barn som vi vill utan att de totalitära skall styra oss i en riktning som passar dem.
 
Jag får fortsätta mina ansträngningar att ständigt befinna mig under radarn.
 
trykkefrihed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0