Ingen koll här heller

 
Om det händer något med statsministern så skulle jag tro att det är viktigt vem som tar över. Som det nu är verkar det kunna bli i stort sett vem som helst. Jag fick för mig att det skulle vara vicen, Romsonskan, men nu verkar fler spelare kunna hoppa på det tåget.
 
I många länder anses det viktigt att ha den här saken klar. Men här kör vi med lite ad hoc lösningar.
 
Slarvigt som vanligt.
 
Med tanke på tänkbara kandidater om statsministern kolar vippen så vill det till att han ser om sin hälsa. Att två hysteriska kärringar skulle kunna träda in får mig att rysa i sommarvärmen.
 
Jag talade just med Irland. Jag har många vänner där och en sak blev tydlig — om Wallströmskan skulle ikläda sig rollen som högsta hönset så är hon inte välkommen där i alla fall.
 
De glömmer inte irländarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0