Var är lustigkurrarna?

 
Den här damen är sjukskriven för utmattningssymtom. Hon sitter i toppen på Feministiskt initiativ. Hon har jobbat hårt för att införa den totala dumheten i svensk politik. Nu är hon sjuk. Det kostar på att vara i hetluften.
 
Att drabbas av depression är en mycket allvarlig sak — sjukdomen är att betrakta som tänkbart dödlig. Inför den möjligheten måste stor ödmjukhet visas.
 
Det är skillnad på folk och folk dock. När Jimmy Åkesson drabbades av samma sak visade taskspelare och pajasar av olika slag sin rätta sida. De var inte sena att håna pågen.
 
 
Herr Nujen var snabbt framme vid tangentbordet och raljerade. Återstår att se om han och hans likar har lite hån att utdela i detta fall.
 
Till Sissela vill jag bara framföra: ta’t lugnt, ta dig tid och försök inte komma tillbaka för snabbt; det kan lätt bli bakslag. Jag vet, jag har sett det på nära håll. Glöden kan då svalna för evigt. Krya dig!
 
Sen kan jag ge ett tips till: om Skavlan-stick-folk-i-ryggen ringer — lägg på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0