Nu får det väl snart vara nog

 
Jag far runt med mina irländska damer och visar dem mitt land. Idag kom det ytterligare en lady, denna gång från USA. Hon skall vara här ett tag. Det började dock inte så bra. Hon kom från Kastrup via tåg till Malmö. Hon tog en taxi till sitt boende. Jag hälsade henne välkommen.
 
Det är en äldre dam, gift med en svensk sedan 70-talet. Hon är nu änka och vill hälsa på.
 
Hon såg lite ledsen ut så jag frågade hur det stod till. Följande hade hänt: i taxin gjorde hon som brukligt är, samtalade med chaffisen. Det gick bra ett tag med denne syrian. Sen svarade hon på en fråga och sa att hon var amerikanska. Då tog det fyr i helvettet och han började gorma och skrika om vilket djävla skitland USA var.
 
Hon blev så klart ytterst förvånad och illa berörd. Tanten är dock gjord av hårt virke så hon lät idioten skälla på. Vid avsläppet sa hon bara: Jag tycker du skall flytta tillbaks till Syrien, ni verkar ju ha koll på läget.
 
Vad f...n är det som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0