Dags att syna FIMP-arna!

 
FI och MP (FIMP) visar sig nu vara på ungefär samma bottennivå. Det är starkt oroande att det finns folk som säger sig värna om jämställdhet samtidigt som de ansluter sig till stolletankarna om feminism.
 
Dagens feminism är väl snarare en motsats till jämställdhet. De rabiata feministerna, dit FIMP måste räknas, vill gynna kvinnorna före männen och det är så pass dumt att man måste ifrågasätta anhängarnas mentala status.
 
Min största önskan är att folk som säger sig vilja rösta på FIMP-arna tog sig tid att läsa bådas partiprogram, även om det är tråkigt och intetsägande, och först därefter lägga sin röst.
 
De kommer bland annat att upptäcka att FIMP står för att reglera i princip allt, från vaggan till graven, och om det är vad dessa FIMP-röstare vill så är det okey för min del.
 
Dock anser jag att de skall märkas på något sätt, en liten pin kanske, så att jag kan gå långa omvägar om jag skulle möta stollarna.
 
De, FIMP-arna, kommar att kosta oss multum i rena pengar men vad värre är — de kommer att kosta oss vår frihet.
 
Totalitära är vad de är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0