Ingenting att se — lulla på!

Från denkorteavis.dk hämtar jag följande:
 
 
Politiker, medier och våra rättsvårdande myndigheter verkar både stå handfallna och ointresserade.
 
Det blir nog så när man inte riktigt fattar hur illa det de facto är. Att det händer lite då och då är väl som det skall vara men i Malmö händer det skit dagligen. Att medierna så till den grad förtiger verkligheten att det inte ens blir en notis av vissa händelser säger nog det mesta.
 
Jag rör mig i min stad av en enda anledning: jag vill veta.
 
Staden är delad och vissa av delarna skall du inte besöka om du vill bli förolämpad och/eller slagen.
 
Snart är det bästa med stan bron bort:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0