I islams namn — död och pina (och Gudrun är tyst)

 
Jag tror nog Kungen ångrar sina uttalanden för några år sedan om Brunei. Över hälften av invånarna i landet är dyrkare av skitreligionen islam (64 %). Övriga åker dock på allt skit som de 64:a procenten vill.
 
Det är inga små vansinnigheter som föreslås:
 
 
Att vi skall vara toleranta mot en dylik religion faller på sin egen orimlighet; det vill säga om man inte är nazist, fascist, kommunist eller något annat från livets skräpkammare. I en normal värld med sunda värderingar är en religion likt islam att betrakta som en styggelse och bör bekämpas.
 
Skulle vara intressant att veta hur människans-lika-värde-folket nu skall krumbukta sig.
 
En EU-kandidat i Storbritannien blir arresterad för att han citerar Churchill men vad får islamister vräka ur sig i samma land?
 
Och än en gång — var f...n är feministerna? Gudrun har väl troligen annat att göra nu när den stollan tror sig vädra morgonluft men ändå.
 
Ännu så länge så kan jag skriva så här men om toleransen för islam får breda ut sig så lär även mitt huvud ryka all världens väg. Jag tänker dock beväpna mig och likt Churchill:
 
"We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender ..."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0