Feminister kommer undan med det mesta

Hos Toklandet hittar jag lite information framförd på underligt sätt. Man kan ju undra var Aschberg med flera befinner sig i denna fråga. Han jagar väl troll på nätet, eller ...? Men kanske det är omöjligt, det är ju feminister och de lallar tydligen runt i någon form av förnedringsgräddfil. Snygg är det inte. Ett litet axplock:
 
 
Det KAN inte finnas någon som tar de här idioterna på allvar. Alla verkar ha någon form av diagnos (och jag menar inte lunginflammation). Och pratar man om hudfärg så diskriminerar man väl?
 
Nu är jag man så jag löser denna lilla obehaglighet så här på fredagskvällen med en god cigarr och en liten fin cognac.
 
Det blir bäst så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0