Terror med olika tyngd

 
 
Det vimlar av terrordåd på klotet vårat men det synes mig finnas en viss obalans i rapporteringen, tyngdpunkten är något förskjuten. Det är nog fortfarande inte känt att 100.000 kristna dödas varje år av islamister som vill ha ensamrätt på sin religiösa terror, helt i linje med rabiata kommunister, nazister och andra med tron att de äger någon form av ensamrätt på livet. Avvikare skola nackas. Punkt.
 
Hur många icke-troende som hänger med i den slakten lär det inte finnas siffror på men det är nog en drös.
 
SR

Kommentarer
Postat av: Stephen Landberg

Då jag bor nära och läser om vad som händer, så foratår jag ju varfor. Jag forstår också att medier i Sverigistan forvränger sanningen. Det är så att massor med våldtäkter mot barn, som anses helt legalt bland muslimer har skett mot buddhistiska barn och det var därfoer detta hände. Personligen skulle jag har mordat varje muslim som skulle våldta min son. Dom våldtar ju allt med ett hål, men favoriten är getter. Bara att kolla på Youtube, hur dessa muslimer våldfor sej på allt som har ett hål, även åsnor och getter. Pedofili är också tillåtet i dessa länder, en sed som dom tar med sej till nya Sverigistan.

2013-10-10 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0