Nu, helt plötsligt, blev avlyssning fel

 
Den politiska klassens företrädare är en lustiger hop av människor. De tvekar inte en sekund, inte minst EU, att tillåta och införa avlyssning och lagring av alla människors alla aktiviteter på nätet; allt under parollen — ... rent mjöl i påsen.
 
Nu står det dock klart vad politikerna egentligen menade. Det gällde fotfolket, den grå massan — inte politikerna.
 
Således, politikerna vill ha oss alla under luppen ständigt och jämt, själva vill de lulla runt under radarn och gosa.
 
Vad var det jag sa!
 

Kommentarer
Postat av: skvitt

Exakt mina tankegångar. Du får gärna kika in och jämföra och du får gärna ta min bild om du vill.

2013-10-27 @ 18:04:12
URL: http://skvitts.wordpress.com
Postat av: Ipse Cogita!

skvitt:
Visst är det konstigt. Jag kanske vill ha bilden framöver och det hoppas jag är okey, med hänvisning så klat;)

2013-10-27 @ 22:08:23
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0