Helt enkelt

 
Vi har väl alla våra små egenheter. Vi vet oftast inte om att vi gör och säger saker som blir tjatigt för mottagaren, inte förrän vi blir påminda av någon vänlig själ. Först då kan vi korrigera oss.
 
Förr sa många "precis" när de instämde i något. Det finns de som vevar på i samma stil nu också. Att vanligt folk har lite exter för sig får man väl stå ut med, men när mediafolket faller in i samma trall blir det riktigt dåligt.
 
Har nu en längre tid lagt märke till att på radio och tv har det "professionella" folket, liksom vanliga slashasar,  börjat med att i tid och otid klämma till med "helt enkelt" lite hip som hap.
 
Jag beklagar att jag upptäckte ofoget för nu hör jag det hela tiden, jag har blivit ytterst uppmärksam — helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0