Diktaturfasoner av SR

 
Det rutschar utför så det står härliga till med idiotiska tilltag av folk med storhetsvansinne. HAX har mer:
 
 
De ville heta sommarpod.se och de frågade SR, det var artigt men dumt, om det var okey. Här kommer svaret från det av oss ägda public service SR (från juristen deras):
 
 
Att vi kommit dithän att ordet sommar är ett skyddat ord visar bara att hela dj...la proppskåpet gått hos de idioter som vi av någon anledning avlönar med våra skattepengar.
 
Oanständigt är det mildaste jag kan komma på. Skulle jag kalla dem för det de är, hjärntomma idioter med empatisk förmåga likt en amöba, så skulle jag nog bli stämd inför tinget.
 
Men den fajten tar jag gärna eftersom det är jag som föder asen.
 
Sommarpod.se heter numera 10minuter.se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0