*gääääääääääääääääääsp*

 
Man skola inte bliva upprörd när gamla tanter tar till oförskämdheter. Nu är Ylva en lite speciell kärring eftersom hon levt ett tag också som feminist och dylika stollar får säga vad tusan som helst. Ponera att en manlig politiker skulle klippa till med "Stresstålig?NOT" om en kvinna och sen komma undan med en pudel.
 
Men av gamla kommunister kan man inte vänta sig mycket. Hon är ju också ett under av succé enligt egen utsago. Hon lyckades köra ett utbildningsbolag, där hon lekte VD med våra pengar, i botten och djupare än så — 200 mille back.
 
Om jag inte missminner mig var hon också villig axla ansvaret för hela sossegrejen när där skulle förnyas. Synd att det inte slog in för då hade betongpartiet cementerat sig fast i svenskt politiskt bottenträsk.
 
Ibland avslöjas företrädarna för det så kallat "goda" med trosorna kring anklarna; för den glappande käften får vi vara glada och nöjda.
 
För övrigt är jag mer än lovligt trött på alla hundälskare inom den offentliga sfären. Det pudlas till den grad att man förstår att i vårt land skall man minsann inte stå för någonting som kan störa någon, någonsin.
 
Skulle var kul med lite mer kattfolk. Katter pudlar ta mig f...n inte!
 
Nu skall jag visa min manliga svaghet och gå till sängs och bota bort min influensa.
 

Kommentarer
Postat av: Svante Svensson

Ja för Stig Malm funkade inte en Pudel, när han var ute och stimmade i taxi.
Svante

2013-01-20 @ 13:07:55
URL: http://svantesblogg.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0