Rörigt värre

 
Att det just precis nu verkar vara att de amerikanska myndigheterna stänger ner lite ambassader verkar klokt. Nu är det nämligen dags för ramadans avslutning. Då skola otrogna jagas och straffas. När denna, ramadan, skall ta slut verkar dock vara ett ämne för mer bildade än jag. Det beror på månen och f...n och hans moster.
 
Islam är en "religion" som definitivt får mig att må riktigt illa. Dels är det en "religion", dels vill dess företrädare också påtvinga världen att alla skall böja nacken för dess idiotier. Att pride-festivalen i Stockholm är en sak att värna om, även om jag personligen ogillar tilltaget att höja andra över andra, bejakar jag. Men att ingen påtalar att islamister är djupt skeptiska till alla bokstäverna HB ... finner jag anmärkningsvärt.
 
Vad var det hon sa nu Thatcher (i en helt annan fråga):
 
 
 
SR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0