Men jag då, den icke-troende?

 
I moskén i Fittja delas mänskligheten in i män och kvinnor, och aldrig mötas de två, åtminstone inte som likar. Kul. Islams kvinnosyn är barbarisk och så är det med den saken. Det finns mycket att säga om detta så klart men det finns en fråga som retar mig:
 
Varför beskyddas alla religiösa idioter men jag, som är icke-troende, respekteras aldrig. Jag vill inte lyssna på hatiska budskap via högtalare. Det är för övrigt det som skiljer ut böneutrop från klockringning vilket många politiskt korrekta aldrig tycks fatta.
 
Religionsfrihet ja, frihet från religion nej. Varför skall saker och ting bara fungera den ena vägen? Alla religiösa har problem med människor som inte tycker som de. Islam är så klart värst. Att islam är ett problem visas väl bäst genom att visa på det faktum att de flesta länder med islamistiskt styre är odemokratiska:  "År 2001 saknade 89 % av de 47 länder som hade en islamisk majoritet demokratiskt valda regeringar".
 
Böneutrop i min närhet hade varat precis så länge som det tagit mig att få stopp på skiten och då menar jag med fysiska medel, inte administrativa.
 
 
Religionsfrihet: självklart, påtvingande av religiöst skit på andra NEJ! Högtalare med islamskt budskap, och ni som inte fattar och kan språket, lyssna och översätt så fattar även ni att det inte är okey.
 
Jag bor i Limhamn, Malmö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0