Känt länge, feminister gör inget!

 
Att utländska kvinnor ligger pyrt till vet alla insatta i frågan. Det har vi för övrigt visst länge. Feminister är ett fult släkte för de vet så klart också men gör inget. Troligen livrädda för att hamna i multikulti-fällan. Till dessa säger jag bara — se och lär:
 
 
 
Kvinnan heter Ayaan Hirsi Ali och hon sågar de västerländska feministerna längs med fotknölarna så att blodet sprutar. Det gör hon rätt i eftersom de svenska feministerna sysslar mest med annat skit. Nu har de visst anmält GB för någon form av glassreklam:
 
 
Feminister i vårt land, och i övriga i västländer, har å det grövsta lämnat många av våra utländska kvinnor i sticket till den grad att det måste anses straffbart. Personligen tror jag inte de vågar för de kan få onda män med onda avsikter i hälarna, och det vore väl hemskt.
 
I min bok skriver jag: feminister — skäms och far åt helvete!
 
SR
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt

För du månar säkert sååååå mycket om utlandsfödda kvinnor och deras rätt att vara i Sverige.

2013-04-12 @ 17:20:39
Postat av: Ipse Cogita!

Bengt:

?

2013-04-12 @ 17:24:30
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Bengt

Jag menar att du är en hycklare.

2013-04-12 @ 17:27:45
Postat av: Ipse Cogita!

Bengt:

!

2013-04-12 @ 17:33:21
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Bengt

Du besvarar mitt påstående med ett utropstecken, eller vad då?

2013-04-12 @ 17:38:05
Postat av: Ipse Cogita!

Bengt, jag fattar, tro’t eller ej. Att jag är en hycklare alltså. Jag fattar dock inte ditt första inlägg, sorry.

2013-04-12 @ 17:41:34
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Bengt

Jag menar att du skiter lika mycket i misshandlade utlandsfödda kvinnor som de som misshandlar dem.

2013-04-12 @ 18:35:10
Postat av: Ipse Cogita!

Bengt:
Dags för ett nytt ?
Men du, jag tror faktiskt jag slutar här.

2013-04-12 @ 21:28:32
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0