Jag vet men hänger inte med ...

 
När jag ramlade runt i skolan fanns det minsann inget att välja på när man skulle byta om. Det var killar för sig, tjejer för sig och så var det med den saken. Idag står könen som spön i backen så nu stundar nya tider. Därför har det inrättats ett rum där man får byta om, en och en, om man inte tycker man platsar hos killarna eller tjejerna.
 
Idéen är utmärkt och nu hoppas jag att alla utnyttjar möjligheten, inte bara de som det är tänkt för. Anledningen till att jag tycker så är att det finns en risk för mobbing om det bara är vissa som utnyttjar det hela. Idealet vore om skolans meste macho-lika typ också använde rummet.
 
Snyggt jobbat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0