Ibland mår man riktigt bra

Igår knallade jag med sonen till lokal i Malmö där Eddie Izzard höll låda. Har följt killen i många år och han är charmig, oelak och humanist.
 
 
Jag nämnde väl också att han också har en humor av högsta potens. Inte? Då gör jag det nu. Och något lär man sig alltid. Eddie hyllade vare sig höger eller vänster i politiken utan han är extremt i centrum. Befinner man sig där så ser man allt som snurrar runt på alla kanter och det måste vara en bra position.
 
Jag inser således att jag är extrem-centrum-människa och där tänker jag stanna.
 
Det finns många stå-upp-are som jobbar på och sen finns Eddie i centrum. Hans stora fördel, till skillnad mot många andra i genren, är att han aldrig tillåter sig att bli plump!
 
Bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0