EU förnekar sig inte

 
Daniel Hannan gör mig uppmärksam på fler konstigheter som EU sysslar med. På postern står det att vi alla kan leva under samma stjärna. Det var väl trevligt men jag ställer mig, likt Daniel, ytterst tveksam till om jag vill vandra under samma stjärna hand i hand med en massa kommunister.
 
Men det är lite som vanligt — nazisymboler är otänkbara men kommunistsymboler går bra. För mig är båda samma skit och skillnaden är noll.
 
Att EU kommer undan med detta beror så klart på att man inte har någon som helst kontakt med vare sig medborgare eller verklighet.
 
Om jag inte gick helt vilse i min upprördhet så var det väl också så att EU fick fredspriset; samtidigt hyllar man regimer som inte kan stava till fred.
 
I svenska medier har jag inte sett något av detta och man kan ju undra vad det beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0