Tröttsamt intill döden




Maria Sveland gillar inte att man har olika åsikter och har man det så skall man förpassas till olika, av henne bestämda, fack. Men hon går liksom inte att ta på allvar, speciellt inte om man skulle vilja föra en vettig debatt. Hon bevisar det genom uttalanden som:

"Jag är inte rädd för påståendet att alla vita är rasister för jag vet att det i viss mån är sant."


Hon säger säkert samma sak om svarta medmänniskor och troligen gula och röda också när hon ändå är på g. Således är vi alla en samling rasister, män som kvinnor. Det blir lite urvattnat till slut.

Sen skriver hon:

"Påståendet att ”Jag är inte rasist, jag tycker bara att invandringen har en del problem…” har obehagligt nog dykt upp i en del av inläggen."

Med det måste hon mena att om man ser diverse problem med invandringen till vårt fagra land så måste man trots allt fackas som rasist.

Och du Maria, vem av er gav Pär Ström den här teckningen på puben och vad ville ni säga med det?:


Maria har tomtar på loftet och alla läsken är inte på plats i backen.

Nu får man väl på fan men solen skiner, fågeldjävlarna kvittrar så jag bryr mig icke!

DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0