Förtroende är nog svårt




Svensken har tydligen stort förtroende för SR vilket var trevligt för dem. Personligen tycker jag de går åt fel håll, jag menar P1 som jag lyssnar mycket på, eftersom de rapporterar oerhört ensidigt i vissa frågor. Frågorna är till på köpet tunga sådana vilket gör att det är desto allvarligare till exempel: klimateländet, övervakningsinförandet och sist men inte minst EU och hela den skandalen. I samtliga dessa frågor får jag bilda mig på annat håll. Här kommer listan:


Alltså: två medier i topp samtidigt som journalister ligger i den absoluta botten (sist!) gällande yrken.



Verkar lur’t!

Att Jonas Gardell är Twittermästare gläder mig — nu är han på rätt bottennivå!

SR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0