Full redan?

 
Jag tänkte grilla lite så här innan midsommaren slår till. Nyktert och fint. Att Amelie Björk har tullat på midsommarsnapsen torde stå klart och det vet vi alla att folk med sprit i kroppen diskuteras det inte med.
 
Jag skall således dominera djur, nötet är redan dött så den biten är klar, sen skall jag så klart undvika att dominera hustrun och kidset mitt är för gammal att domdera med. Jag får väl ta till lite manliga härskartekniker på barnbarnet så det blir något vettigt gjort.
 
Någon form av rödgrön röra får jag väl också ta till och eftersom sånt fjolleri inte passar mig som man så får det bli en ytterligare genomläsning av årets mest vimsiga artikel.
 
DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0