En doktor behöver hjälp, KBT?

 
Per, som är doktor och säger att han är van vid att se nakna människor i jobbet, bryter ihop när en kvinna blottar brösten. Han säger så här:
 
"Jag blev oerhört kränkt och mådde väldigt dåligt av det. Det tog två veckor innan det hade lagt sig inombords. [...) Man är helt värnlös – man vet inte vad man ska göra. Jag sträckte händerna framför mig för att ta mig förbi, sedan gick jag 20 meter bort innan jag vände mig för att försäkra mig om att hon var på behörigt avstånd."
 
Att det sen visade sig att allt var ett TV-skämt gör inte doktorn gladare. Den blottande kvinnan åkte dit.
 
Jag kan bara konstatera att det finns män som är överdrivet mesiga, vem f...n kan bli kränkt eller chockad av en kvinna som visar tuttarna, och hur i hela fridens namn kan man "lida" i veckor.
 
Han är nog någon form av -istare.
 
Aftonbladet hade storyn men som ni vet länkar jag inte till blaskor som väljer att utestänga sina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0