En man med smak!

 
Uppfinningsrikedomen är stor vill jag lova. Mannen gillade uppenbarligen skumpa och han räknade snabbt ut att dylika drycker finns på Systembolaget. Sagt och tvättat och vips tog han anställning på bolaget, skötte sig bra, blev chef och sen verkar det som om han började tulla lite på favoritdryckerna.
 
Sånt här går väl under personligt bruk så straffet blir nog inte så hårt.
 
Eftersom han tydligen gillade champagnen Pol Roger så må man tycka vad man vill om tilltaget men god smak har killen!
 
I morgon är det fredag och då tar jag fram min Roger, tänder upp cigarren, kramar hustrun och sen är det helg. Jag tänker skänka tjyven en liten tanke och och utbringa en skål — inte för brottet men väl för hans eminenta smaklökar.
 
Expressen DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0