Hon skall nog granskas lite hårdare




Hon är ung, hon är en politisk broiler, hon gillar Margaret Thatcher och hon har problem med siffror:

"Tack vare skatt på koldioxid har Sverige sedan 70-talet minskat utsläppen av växthusgaser med 40 procent, samtidigt som tillväxten ökat med 36 procent."

Det är bara det att skatten infördes 1995.

Hon skall också fixa en grön omställning i hela världen: "Att få till stånd en grön omställning i Sverige och världen, är en av huvud­anledningarna till att jag vill leda Centerpartiet."

Om inte det är att ha hybris så är inget.

Jag nämnde kanske inte att hon svek å det grövsta i FRA-frågan.

Hon siktar på cirka 20 % för C och det gjorde Maud också men det sk...t sig.

Men lycka till med de andra — jag ligger på soffan framöver och ser på hur bakom flötet sjunker.

AB Expressen SvD DN SR


Kommentarer
Postat av: Svante Svensson

Med risk för kritik, hon är fortfarande söt;)

Svante

2011-09-23 @ 13:34:27
Postat av: Ipse Cogita!

Svante:



Oh yes!

2011-09-23 @ 13:37:18
URL: http://store.blogg.se/
Postat av: Svante Svensson

Jag vill inte skapa oro, men kan denna person ha rätt

http://helahalsingland.se/asiktstorget/insandare/1.3930394-katastrofala-foljder-for-japan

Svante

2011-09-23 @ 14:30:20
Postat av: Ipse Cogita!

Svante:



Det där är obehagligt. Vad som talar emot är att jag har för mig att det mäts radioaktivitet över hela klotet hela tiden. Men, som vanligt, vad vet jag;)

2011-09-23 @ 15:38:16
URL: http://store.blogg.se/
Postat av: Lars52

Hon ät söt?? det låter som Bosse Larsson på Stadium i Stockholm nån gång för länge sedan när han kommenterade 400 m med Linda Haglund som Seriges stora hopp, hon kom 4a tror jag och Bosses kommentar var " det gick inte så bra Men vilken snygg solbränna hon har"



Annie tror jag framför allt är duktig och hon har fått jobbet utan att vara söt tror jag också.

2011-09-23 @ 16:31:42
Postat av: Ipse Cogita!

Lars 52:



Låt mig få hoppas hon blir 4:a eller sämre här också;)

2011-09-23 @ 16:39:34
URL: http://store.blogg.se/
Postat av: Svante Svensson

Om jag skall titta på dumskallar inom politiken, tittar jag hellre på en som är söt. Fast kanske man inte får skriva så idag, men ett svar till Lars 52 är det.

Svante

2011-09-23 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0