Nya friska tag? Nja!



Mycket kvinnor på den här bilden. Glada över att döden slagit till. Nåja, men det var inte det jag ville flagga för. Jag hittar en skrivning hos Cornucopia och det verkar som om skändliga tider väntar:



Det blir således tuffa tag med oacceptabel "demokrati" på väg in. Inget nytt men denna sida av "demokratiprocessen" kanske kunde lyftas fram lite tydligare. Nu känns det mest som om västvärlden, inklusive Sverige, hjälpt till att byta ut ett skräckvälde mot ett annat.

Just saying ...

AB DN DN SR

Kommentarer
Postat av: Mats

Det du säger stämmer väldigt bra. Om vi hade haft mindre korrupt media hade folk även blivit informerade om detta även innan. Även Gaddafi betonade det flera ggr innan hans död. När Gaddafi ville förbjuda dollarn som valuta för olja och använda enbart guld dinar kom startskottet. Av alla länder med snuskig diktatur så är det väldigt lustigt att vi ger oss på den mest välbärgade av dom där folket faktiskt haft det bra...

2011-10-24 @ 11:18:43
Postat av: Svante Svensson

Nu fick jag chansen. Religion är av ondo var helst den blandar sig i politiken.

2011-10-24 @ 15:12:42
Postat av: JSC

@Svante:



Jag går nog gärna ett steg till och slänger in min favoritkommentar i ämnet: "Om man, som ateist, leker med tanken att det faktiskt finns en god Gud och en ond djävul står det bortom allt tvivel att religionerna placerats bland oss av den senare!"

2011-10-24 @ 18:27:14
Postat av: Svante Svensson

JSC. Därvidlag finns det inget jag opponerar mot, men måste man tillhöra antingen en god sida eller en ond, för att få finnas till.

2011-10-25 @ 01:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0