Hyenorna skall nu jagas!




Idag skall jag till barnbarnets skola och njuta av kidsens studiedag någonstans som jag inte vet var. Det är en go värld där konflikter finns men de löses föredömligt utan stick i ryggen med vassa föremål. Det är således en verklighet långt ifrån dagens löjliga och smutsiga politikervärld.

Personligen tror jag att alla turer kring Juholt är orkestrerade av sura sossar som inte gillar Juholts maktposition. Jag är fullständigt övertygad om att några inom partiet gaddat ihop sig för att köra lantisen på porten. Dessa har så klart lierat sig med lämpliga medier och allt tal om solidaritet och lojalitet försvinner ut genom fönstret, ut i cyberspacen likt en tunn röd rök.

Folk som sticker folk i ryggen, som samtidigt som man ger sken av rättrådighet, skola jagas med blåslampan på högsta sprut. Att de sen också gör det i lönndom visar bara att deras ryggrad är av synnerligen gummiaktig natur.

På dem med allt ni har, medier (om ni nu inte lierat er med fel personer, knivhugg går igen!).

Och vem vet, kanske vi snart får politiker som sysslar med politik, men f...n tro’t!

DN SvD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0