Fråga aldrig mig till råds!



I nånannanismens (alltid någon annans fel) värld så måste jag erkänna att mig skall man inte lyssna på när det gäller viktiga ting. Jag trodde på EU och det gick åt pipsvängen, jag trodde på Juholt och han kör på för fullt och i diket kör han.


Minsta gemensamma nämnare? Politiker!

Det gör ont att jag inte fattar att denna art av människor, idag, verkar leva så långt från anständighetens land och att de flesta inte verkar kunna stava vare sig till etik eller moral.

SvD AB DN SR

Kommentarer
Postat av: Svante Svensson

Just så är det. Men varför ska du känna skuld.

Svante

2011-10-13 @ 20:05:49
Postat av: Daniel

Gissa citatet:

"Man bör försöka följa lagar och regler, och det försöker jag göra. Men alla människor begår misstag, och jag begår misstag, och det beklagar jag"



Svar:

http://di.se/Templates/Public/Pages/ArticlePrint.aspx?pl=93272__ArticlePageProvider

2011-10-13 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0